Guitarist søger band

Respond Forum » Generel musikersnak

Hej!

Jeg er en erfaren guitarist på 19 år, der er i færd med at søge efter et nyt band i Sydjyllands området. Jeg har tidligere spillet sammen med det københavnske band Stella Blackrose, med hvem jeg har spillet en masse koncerter med rundt om i landet, i lidt over 2 år; herunder til Skandborg Festival '10. I kan med fordel tjekke Stella Blackroses myspace eller facebook for at høre mit guitarspil - http://www.myspace.com/stellablackrose. Jeg er bosat i Esbjerg pt., så leder primært efter et band i denne omegn, men hvis musikken spiller, behøver afstanden ikke være et problem.
Jeg søger som sagt nyt band, og er ret åben i forhold til genren. Jeg har spillet en masse forskellige genrer i løbet af årene, både rock n roll, metal og pop; dette både i coverbands og i originale bands. Dog er min primær præference garage-rock og rock n roll, med inspirationskilder lige fra AC/DC, The Hives og Foo Fighters. Samtidigt er jeg heller ikke på udkig efter et coverband, da mit mål lige nu er at komme ud og arbejde med nye musikere, og skabe originalt materiale. Så smid en besked eller mail hvis ovenstående har interesser og der er nogen der står og mangler en erfaren lead-guitarist til at spille lidt rock n roll!!

Mvh. Kristian Lorentzen

Respond

Kontakt | Om | Politik og Betingelser | © Jampartner.dk 2008 | Programmeret og designet af Benjamin Jørgensen